.

.

niedziela, 5 maja 2013

O czym będzie ten blog?

Ok. Założyłam bloga... Wypadałoby przedstawić się i określić jego tematykę.

Mam na imię Judyta. Ostatnio zyskałam pseudonim: Shaman Kingu / Shaman / Szaman (chodzi o anime "Król szamanów"). Zazwyczaj podpisuje się: shaman kingu, bo nie chce mi się wciskać Shiftu.
Pisać będę...o muzyce...o ubraniach, makijażu...czasem o książkach. Nie chcę używać słowa lifestyle, gdyż mam uczulenie na wyrazy modne. Nie chcę, by mój blog miał jakiś "napuszony" styl, nie o to tu chodzi.

Słucham różnej muzyki, bo uważam, że żeby mieć o czymś pojęcie, to trzeba to poznać. Ale najbardziej wielbię rocka - dobry wokal, gitary, bass, perkusja, to jest TO. Poza tym ostatnio, pod wpływem koleżanek, zaczęłam słuchać japońskiego rocka, zwłaszcza nurtu visual kei, ale to wyjaśnię w kolejnej notce.
Co do "mody", ciuchów, etc. - zaczęłam ostatnio ubierać się coraz bardziej w rockowym stylu...a gdy poznałam modę rokku gyaru - zakochałam się w nim. Osobiście uważam, że do gyaru jeszcze mi daleko, ale inspiruję się tym stylem i może kiedyś uda mi się wyglądać jak należy .
Książki... Dlaczego chcę o nich pisać? Bo jestem od nich uzależniona! Moim najnowszym nabytkiem jest biografia Slasha...ale recenzja również znajdzie się w następnych notkach.

Dobra, taka notatka na początek, to prawdziwy wyczyn z mojej strony. Na zakończenie mogę pokazać skąd inspiracja na tytuł i przesłanie mojego bloga.



Bohaterem mojego pomysłu jest Die - gitarzysta japońskiej grupy Dir en Grey. Proszę, nie odbierajcie tego jako "zuo i niedobro"...podejdźcie to tego z humorem. Bo taki będzie ten blog: rockowy i rzadko na poważnie, raczej z przymrużeniem oka.

Na razie,
shaman kingu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz